Τρ27062017

Τελευταία Ενημέρωση11:10:07 πμ

Το μεγάλο «comeback» της ΙΖΟΛΑ

  • PDF

Επιστρέφει η  ιστορική, ελληνική μάρκα λευκών συσκευών ΙΖΟΛΑ. Το πασίγνωστο εμπορικό όνομα,  αναβιώνει η Γ.Ε Δημητρίου Α.Ε.Ε, μέσα από νέας τεχνολογίας προϊόντα.

Όπως επισημαίνει η ίδια, η εταιρεία, οι συσκευές ΙΖΟΛΑ θα συμβαδίζουν, σχεδιαστικά, με τις τάσεις της εποχής και τις ανάγκες του σύγχρονου νοικοκυριού και ταυτόχρονα προσφέρουν λύσεις στην ιδανική σχέση αξίας-τιμής.

Ήδη, διατίθενται στα καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών οι πρώτες κουζίνες ΙΖΟΛΑ νέας εποχής, σε τρεις τύπους: εμαγιέ, κεραμικές και εντοιχιζόμενες.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Δημητρίου, «η ΙΖΟΛΑ υπήρξε μια θρυλική μάρκα, υπόδειγμα δημιουργικότητας μέσα σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες και νιώθουμε υποχρεωμένοι να δώσουμε στη νέα γενιά καταναλωτών την ευκαιρία να τη γνωρίσει, να την εμπιστευτεί και να την αγαπήσει, όπως οι προηγούμενες».

Η ιστορία της ΙΖΟΛΑ

Η ΙΖΟΛΑ έχει μακρά ιστορία άρρηκτα δεμένη με την ανάπτυξη της ελληνικής βιομηχανίας. Ιδρύθηκε το 1930 και για πάνω από 50 χρόνια, ήταν μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες με περισσότερους από 2.500 εργαζόμενους και παραγωγή 800.000 συσκευών ετησίως.

Το 1951 παράχθηκε η πρώτη ελληνική ηλεκτρική κουζίνα ΙΖΟΛΑ και το 1952 το πρώτο ψυγείο. Από τότε και έως τα μέσα της δεκαετίας του 1990, η μάρκα κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών, ξεπερνώντας σε μερίδια αγοράς το 48%.

Η ΙΖΟΛΑ μεσουράνησε στην ελληνική αγορά ως η βιομηχανία οικιακών συσκευών που έφερε «τον πολιτισμό στο σπίτι», όπως επιβεβαίωνε το σύνθημα που την ακολουθούσε για πολλές δεκαετίες.

http://www.kontranews.gr

Το μεγάλο «comeback» της ΙΖΟΛΑ