Οι συνολικές πωλήσεις βιολογικών προϊόντων σε όλα τα κανάλια διανομής αυξήθηκαν σημαντικά κατά 5,7% το 2024, φτάνοντας σε νέο ρεκόρ ύψους περίπου 17 δισ. ευρώ, όπως αναφέρεται σε έρευνα για την αγορά γερμανικών τροφίμων και ποτών που εκπόνησε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στο Ντίσσελντροφ.
Συνολικά, οι ετήσιες πωλήσεις βιολογικών προϊόντων ήταν κατά 37% υψηλότερες από ό,τι πριν από έξι χρόνια (2019). Αυτό σημαίνει ότι τα βιολογικά προϊόντα αναπτύχθηκαν σημαντικά πιο δυναμικά από ό,τι η αγορά τροφίμων στο σύνολό της πέρυσι.
Το σημαντικότερο κανάλι διανομής βιολογικών τροφίμων το 2024 παρέμειναν τα σουπερμάρκετ, συμπεριλαμβανομένων των εκπτωτικών καταστημάτων και των φαρμακείων, καταλαμβάνοντας το 69% των πωλήσεων, όπου καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων κατά 7,9%.
Επιπλέον, τα εξειδικευμένα καταστήματα βιολογικών τροφίμων επίσης αναπτύχθηκαν κατά 3,5% και κατάφεραν να διατηρήσουν το μερίδιο αγοράς τους περίπου στο ένα πέμπτο των συνολικών πωλήσεων.
Σε αντίθεση με άλλα έτη, τα τυποποιημένα προϊόντα και τα φρέσκα προϊόντα εξελίχθηκαν πολύ διαφορετικά σε όλα τα τμήματα πωλήσεων.
Τα τυποποιημένα προϊόντα παρουσίασαν σημαντική δυναμική, με αύξηση πωλήσεων σχεδόν 10%, σε σύγκριση με τα νωπά προϊόντα, οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά λίγο κάτω από 3%.

Πηγή: Ομοσπονδία Παραγωγών Βιολογικών Τροφίμων (BÖLW)