Απώλεια πόρων και καταβολή των αγροτικών επιδοτήσεων

• Είναι το αποτέλεσμα του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου της ΝΔ για την ΚΑΠ 2023-2027, υποστηρίζει το Τμήμα Αγροτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

από Thessaliki Gi

Τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΑΠ 2023-2027 του ΥπΑΑΤ, κατά την 5η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησής του, αναφορικά με τα ποσοστά των προς απορρόφησης πόρων, με βάση τις εντάξεις στις διάφορες παρεμβάσεις του Πυλώνα Ι, αποδεικνύει για μια ακόμα φορά ότι το «περιβόητο» Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο της ΚΑΠ αποτελεί τη βασική αιτία για την αποτυχημένη εφαρμογή της ΚΑΠ 2023-2027 στη χώρα μας. Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να ερμηνευθεί το γεγονός ότι, καταρχάς, ένα σημαντικό ποσό πόρων, με βάση τις εντάξεις, δυνητικά παρέμειναν στα «αζήτητα» για το 2023 και το 2024; Και χωρίς, βέβαια, να υπάρχουν ακόμα πλήρη και τεκμηριωμένα στοιχεία για την απορρόφηση των σχετικών πόρων για τα δύο αυτά χρόνια, με βάση τις πληρωμές του ΟΠΕΚΕΠΕ.               

Πρόκειται για ένα Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο, το οποίο όπως είναι δομημένο, απέτρεψε πολλούς αγρότες μας να διεκδικήσουν τις επιδοτήσεις που τους αναλογούν και τελικά διοχέτευσε ένα σημαντικό τμήμα αυτών των επιδοτήσεων στη γραφειοκρατία και στις μη παραγωγικές υπηρεσίες, με συνέπεια τελικά την περαιτέρω μείωση του αγροτικού εισοδήματος. Και μάλιστα όταν βρίσκονται στο προσκήνιο τα θέματα εγκαιρότητας, εγκυρότητας και διαφάνειας των πληρωμών, που ταλαιπωρούν τους αγρότες μας και την συγκεκριμένη διετία και τα οποία έχουν μπει στο στόχαστρο των ελέγχων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας και έχουν προκαλέσει την επιτήρηση του ΟΠΕΚΕΠΕ από τους ενωσιακούς θεσμούς.

Ο ΣΥΡΙΖΑΠΣ, από την πρώτη στιγμή, είχε μιλήσει για ένα μη ισορροπημένο και μη συνεκτικό, Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο, με απουσία προοπτικής για την οικονομική βιωσιμότητα των αγροτών μας και χωρίς αναπτυξιακό προσανατολισμό, κοινωνική ευαισθησία και ουσιαστική μέριμνα για το περιβάλλον και το κλίμα, που θα συνέδεε πολιτικές και επιδοτήσεις. Η δε ανεπαρκής και πλημμελής δημόσια διαβούλευση, κατά την κατάρτισή του, με τους ενδιαφερόμενους φορείς δεν ανέδειξε τα προβλήματα, τις προκλήσεις και τις δυνατότητες της ελληνικής γεωργίας, για τη διασφάλιση της επισιτιστικής ασφάλειας, της υγιεινής και της ποιότητας των τροφίμων, με την ταυτόχρονη επιβίωση του πρωτογενή τομέα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, για ακόμα μια φορά, δεσμεύεται απέναντι στους Έλληνες αγρότες ότι θα σταθεί, με κάθε μέσο, απέναντι στην ανικανότητα, την αναλγησία και την αλαζονεία της Κυβέρνησης, προκειμένου, επιτέλους, να αποκατασταθεί η κανονικότητα, η εγκυρότητα και η διαφάνεια στην καταβολή των ενωσιακών επιδοτήσεων, απαιτώντας και διεκδικώντας ένα «πραγματικό» Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο της ΚΑΠ για την ανάταξη και την προοπτική του πρωτογενή τομέα.

Παπαναστασίου 70
Λάρισα, ΤΚ 41222
3ος Όροφος

info@thessalikigi.gr

2410 539 049

690 7662544

Αγροτικά Νέα Θεσσαλική Γη

Ιστοσελίδα αγροτικού ενδιαφέροντος, με ειδήσεις, ρεπορτάζ, αναλύσεις, για τους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής, από την καρδιά του Θεσσαλικού κάμπου και για όλη την Ελλάδα!

Αγροτικά Νέα Θεσσαλική Γη

Ιστοσελίδα αγροτικού ενδιαφέροντος, με ειδήσεις, ρεπορτάζ, αναλύσεις, για τους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής, από την καρδιά του Θεσσαλικού κάμπου και για όλη την Ελλάδα!

Παπαναστασίου 70
Λάρισα, ΤΚ 41222
3ος Όροφος

info@thessalikigi.gr

2413 019621

690 7662544

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Εταιρεία: Αθανασιάδη-Χαρχαντή Χαραλαμπία

Νομική μορφή: Ατομική επιχείρηση

Διακριτικός τίτλος: Thessalikigi.gr site-tv-radio

Τίτλος: Thessalikigi.gr

Έδρα: Κ. Παλαμά 4 Φαλάνη Λάρισας, ΤΚ 40011

ΑΦΜ: 178527998

ΔΟΥ: Λάρισας

Τηλ. 2413019621 – 6907662544

e mail: info@thessalikigi.gr

Αρ.ΓΕΜΗ: 179409640000

Δικαιούχος του Domain name Thessalikigi.gr: Αθανασιάδη Χαρχαντή Χαραλαμπία

Νόμιμος εκπρόσωπος: Αθανασιάδη Χαρχαντή Χαραλαμπία

Διευθυντής/Διαχειριστής: Αθανασιάδη Χαρχαντή Χαραλαμπία

Διευθυντής σύνταξης: Χρήστος Αθανασιάδης

Η σελίδα είναι πλήρως συμμορφωμένη με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018,
σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L63).