Ο κος Γιώργος Κανάκης είναι το νέο στέλεχος που εντάχθηκε από τις αρχές Ιουνίου στο δυναμικό της εταιρείας Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης και ανέλαβε τη θέση Marketing & Trade Marketing Managerμε στόχο να αναπτύξει τις πρακτικές marketing & trade marketing της εταιρείας, καθώς και των σημάτων της Vergina Μπύρα, TUVUNUΤσάι & Ανθρακούχο νερό. Έχει σημαντική εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις στην Ελλάδα, με περισσότερα από 15 έτη εμπειρίας αλλά και εξειδίκευσης στον κλάδο του Retail και των FMCG’s, σε επιχειρήσεις στον τομέα του SuperMarket, του Λιανεμπορίου, των spirits και non-alcoholicbeverages.
Στην ΖυθοποιίαΜακεδονίαςΘράκηςστοχεύει να αναδείξει την omnichannelεπικοινωνιακή στρατηγικής της εταιρείας, αναδεικνύοντας την ιστορία και τις αξίες της ΖυθοποιίαςΜακεδονίαςΘράκης, καθώς και τα USPsτων σημάτων της.
Ήδη, σε συνεργασία με την Vitaminmedia,έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει την 360° καμπάνια για το brandτσάι TUVUNU, και ο προγραμματισμός του είναι να συνεχιστεί εντατικά η επικοινωνιακή παρουσία της μάρκας.
Ταυτόχρονα ο κος Κανάκης σκοπεύει να ενισχύσει την trademarketingπολιτική της εταιρείας και να χρησιμοποιήσει όλες τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.
Ο Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, κος Νίκος Μπήλιος δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκηςένα ιδιαίτερα ικανό και έμπειρο στέλεχος στον τομέα του Marketing και του TradeMarketing. Ο κ. Κανάκης, διαθέτει τόσο την εμπειρία όσο και τα απαραίτητα skillsγια να φέρει εις πέρας τους στόχους και την αποστολή marketingτης εταιρείας.
Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά, και στόχος της είναι αφενός η ανάδειξη της ιστορίας, της προσφοράς της και της αναπτυξιακής της δυναμικής και αφετέρου η ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας αλλά και των μεριδίων αγοράς των σημάτων της.