ΠΕΦΑΣΥ: Χωρίς διασταυρωτικούς αποσφαλμάτωσης τα ΚΥΔ την πιο κρίσιμη εβδομάδα

από Thessaliki Gi

Επανέρχεται η Πανελλήνια Ένωση Αγροτικών Φορέων Αγροτικής Συμβλουλευτικής (ΠΕΦΑΣΥ), για το θέμα της επιστροφής επιδοτήσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ και σε σημερινή 2η ανακοίνωσή της, αναφέρει τα εξής:

«Με λύπη μας διαπιστώνουμε για ακόμα μία χρονιά ότι το καλά δομημένο σύστημα του ΟΣΔΕ δουλεύει για τους εκλεκτούς και όχι για όλους ισότιμα. Σας μεταφέρουμε, λοιπόν, ότι βάσει εξακριβωμένων πληροφοριών που φτάνουν από συναδέλφους στα αυτιά μας, τα ΚΥΔ που ανήκαν στην ευρύτερη ομάδα των εκλεκτών (καλοπληρωτών) του τεχνικού συμβούλου, λαμβάνουν διαφορετικές υπηρεσίες απ’ αυτές που παρέχονται στα υπόλοιπα ΚΥΔ. Και συγκεκριμένα, ο περιβόητος διασταυρωτικός έλεγχος που παραλάβαμε την προηγούμενη Τρίτη, αφού έχει τροποποιηθεί αρκετές φορές, έχει παραμείνει στην πρώτη έκδοση, ενώ σε ένα τόσο κρίσιμο χρονικό σημείο θα έπρεπε να λαμβάνουμε διασταυρωτικό έλεγχο κάθε τρεις ημέρες. Άρα, σήμερα, θα έπρεπε να είχαμε λάβει ήδη τον τρίτο. Το περίεργο είναι ότι κάποια ΚΥΔ εκλεκτών έχουν λάβει και 3ο διασταυρωτικό μέχρι σήμερα ενώ κάποιοι μένουν στο σκοτάδι.

pefasy • ΠΕΦΑΣΥ: Χωρίς διασταυρωτικούς αποσφαλμάτωσης τα ΚΥΔ την πιο κρίσιμη εβδομάδα • Thessaliki Gi Τα Νέα της Θεσσαλικής Γης

Και εδώ γεννιούνται δύο ερωτήματα:

1) Η παροχή υπηρεσιών γίνεται από εταιρεία της οποίας κύριος μέτοχος είναι ένας εκ των τεχνικών συμβούλων του ΟΠΕΚΕΠΕ, άρα το ίδιο πρόσωπο. Πως, λοιπόν, μπορεί να παρέχει την ίδια υπηρεσία με διαφορετικούς όρους που παρέχει για τον ΟΠΕΚΕΠΕ (με σύμβαση 20 εκατομμυρίων ευρώ) σε ΚΥΔ που πληρώνουν για αυτήν; Αποτελεί ή όχι στρεβλό και αθέμιτο ανταγωνισμό;

2) Η μαζική επεξεργασία δεδομένων από τρίτους για ένα ΚΥΔ εμπεριέχει δύο σημεία, κόκκινες γραμμές για τον ίδιο τον οργανισμό. Το πρώτο, παράνομη χρήση προσωπικών δεδομένων από τρίτους, το δεύτερο, παραχώρηση έργου σε τρίτους. Και στα δύο, έπρεπε να διενεργηθεί άρση πιστοποίησης για τα συγκεκριμένα ΚΥΔ που παρέχεται υπηρεσία, καθώς και νομική εντολή για την διασφάλιση προσωπικών δεδομένων των παραγωγών. Υπάρχει τέτοια βούληση από τον οργανισμό ή απλώς κλείνετε το μάτι στις εταιρείες;

Η με δόλο καθυστέρηση έκδοσης διασταυρωτικών από τον τεχνικό σύμβουλο γίνεται λοιπόν για ευνόητους λόγους, για να παρέχεται η υπηρεσία σε τρίτους. Ο οργανισμός έχει δώσει ακριβές χρονοδιάγραμμα για διασταυρωτικούς ελέγχους;

Γιατί η ενημέρωση που είχαμε από το Υπουργείο και βάσει της εισήγησης της διοίκησης του οργανισμού, το Σάββατο θα παραλαμβάναμε τον δεύτερο.

Σας ενημερώνουμε για τελευταία φορά ότι για να προχωρήσουμε σε έγκυρη πληρωμή, χωρίς λάθη, χρειαζόμαστε τουλάχιστον πέντε εκδόσεις με τρεις ημέρες μεσοδιάστημα για την σωστή ολοκλήρωση του έργου.

 Σε κάθε άλλη περίπτωση, διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας για το αποτέλεσμα και κάθε νόμιμο δικαίωμα που απορρέει από την μεταξύ μας σύμβαση- ΣΔΕΠΥΑΠ. Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι»!

Κ. Παλαμά 4
Φαλάνη Λάρισας, ΤΚ 40011

info@thessalikigi.gr

2413 019621

690 7662544

Ιστοσελίδα αγροτικού ενδιαφέροντος, με ειδήσεις, ρεπορτάζ, αναλύσεις, για τους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής, από την καρδιά του Θεσσαλικού κάμπου και για όλη την Ελλάδα!

Ιστοσελίδα αγροτικού ενδιαφέροντος, με ειδήσεις, ρεπορτάζ, αναλύσεις, για τους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής, από την καρδιά του Θεσσαλικού κάμπου και για όλη την Ελλάδα!

Κ. Παλαμά 4
Φαλάνη Λάρισας, ΤΚ 40011

info@thessalikigi.gr

2413 019621

690 7662544

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Εταιρεία: Αθανασιάδη-Χαρχαντή Χαραλαμπία

Νομική μορφή: Ατομική επιχείρηση

Διακριτικός τίτλος: Thessalikigi.gr site-tv-radio

Τίτλος: Thessalikigi.gr

Έδρα: Κ. Παλαμά 4 Φαλάνη Λάρισας, ΤΚ 40011

ΑΦΜ: 178527998

ΔΟΥ: Λάρισας

Τηλ. 2413019621 – 6907662544

e mail: info@thessalikigi.gr

Αρ.ΓΕΜΗ: 179409640000

Δικαιούχος του Domain name Thessalikigi.gr: Αθανασιάδη Χαρχαντή Χαραλαμπία

Νόμιμος εκπρόσωπος: Αθανασιάδη Χαρχαντή Χαραλαμπία

Διευθυντής/Διαχειριστής: Αθανασιάδη Χαρχαντή Χαραλαμπία

Διευθυντής σύνταξης: Χρήστος Αθανασιάδης

Η σελίδα είναι πλήρως συμμορφωμένη με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018,
σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L63).