Δώδεκα ελληνικές εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» συμμετέχουν στην προωθητική δράση που λαμβάνει χώρα σε κατάστημα της αλυσίδας Leclerc στο Παρίσι κατά το διάστημα 4-17 Νοεμβρίου 2024.
Η εν λόγω δράση πραγματοποιείται για πρώτη φορά και αποτελεί συνέχεια της επιτυχημένης επιχειρηματικής αποστολής που διοργανώθηκε από το Γραφείο Ο.Ε.Υ. Παρισίων, την πρωτοβουλία «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Παρισίων κατά το χρονικό διάστημα 15-17 Απριλίου τ.έ. στο Παρίσι, το κόστος της οποίας καλύφθηκε από την Enterprise Greece.
Στη δράση, η οποία υλοποιείται με την υποστήριξη της τράπεζας Eurobank, συμμετέχουν οι εταιρείες Agrino, Λουξ, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, Ευβοϊκή Ζύμη, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου, ΓΕΩΔΗ, Jannis, Menelaos Fresh, καθώς και οι εταιρείες ΜΕΒΓΑΛ και Τσάνος, όλες μέλη της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ».
Η εν λόγω πρωτοβουλία αποτελείται από μία κοινότητα εξωστρεφών, παραγωγικών-μεταποιητικών επιχειρήσεων, ελληνικής ιδιοκτησίας που αποσκοπεί στην ανάδειξη και προώθηση του σύγχρονου, επιχειρηματικού και παραγωγικού δυναμικού της χώρας μας.
Συγκεκριμένα, περισσότερα από ενενήντα προϊόντα των συμμετεχουσών εταιρειών παρουσιάζονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο σε κατάστημα του ομίλου Leclerc σε προάστιο των Παρισίων. Πρόκειται για ένα κατάστημα συνολικής έκτασης 7.000 τ.μ. που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα της αλυσίδας με μεγάλη επισκεψιμότητα. Όπως αναφέρθηκε ανωτέρω, σε κεντρικό σημείο του καταστήματος έχει διαμορφωθεί ξεχωριστός χώρος που περιλαμβάνει ειδική σήμανση, είσοδο με αψίδα και τραπέζια κατάλληλα για γευστικές δοκιμές συνταγών.
Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της προωθητικής δράσης υπεύθυνοι εξαγωγών των συμμετεχουσών εταιρειών βρίσκονται στο κατάστημα σε καθημερινή βάση για να έρχονται σε απευθείας επαφή με τους Γάλλους καταναλωτές και να παρουσιάζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ελληνικών προϊόντων. Η εν λόγω δράση αποσκοπεί στην προβολή, προώθηση και εν γένει την ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών προϊόντων στη γαλλική αγορά, δεδομένης της ισχνής και περιορισμένης παρουσίας των ελληνικών προϊόντων στις μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης.
Ειδικότερα, η εκδήλωση έχει ως στόχο, σε πρώτη φάση, το γαλλικό καταναλωτικό κοινό να εξοικειωθεί με τα ελληνικά προϊόντα, και σε δεύτερη φάση να δημιουργηθεί στα καταστήματα του ομίλου Leclerc, που αποτελεί το μεγαλύτερο όμιλο λιανικής πώλησης στη Γαλλία, με μερίδιο αγοράς 24% των συνολικών πωλήσεων των αλυσίδων λιανικής πώλησης, μία ελληνική γωνιά “Greek Corner”, όπου σταδιακά θα τοποθετηθούν ελληνικά προϊόντα που θα προτιμηθούν από τους Γάλλους καταναλωτές.