Στο προσκήνιο το ευρωπαϊκό βαμβάκι μέσω της επιτυχημένης εκστρατείας EUCOTTON

• Τρία χρόνια δράσεων και σχεδόν 200 εκατομμύρια Ευρωπαίοι με την Ευρωπαϊκή Συμμαχία για το Βαμβάκι (ECA)

από Thessaliki Gi
  • Η πρωτοβουλία EUCOTTON ολοκληρώνει τον πρώτο τριετή κύκλο δράσεων προώθησης σε Ελλάδα, Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία και Γαλλία ξεπερνώντας κατά πολύ τους αρχικούς της στόχους
  • Μια φιλόδοξη στρατηγική βασισμένη σε εκδηλώσεις, δράσεις δημοσίων σχέσεων, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση κατάφερε να προσεγγίσει σχεδόν 200 εκατ. Ευρωπαίους
  • Η καμπάνια προώθησης, η οποία επικεντρώνεται τόσο στους καταναλωτές όσο και στους επαγγελματίες της μόδας και κλωστοϋφαντουργίας, υπογραμμίζει την υψηλή ποιότητα και τη βιωσιμότητα του ευρωπαϊκού βαμβακιού, καθώς και την πρωτοβουλία ιχνηλασιμότητας EUCOTTON.

Πολλαπλές εκδηλώσεις, δελτία τύπου, διαφημιστικές καμπάνιες και στρατηγική δικτύωση με επαγγελματίες. Επί τρία χρόνια, η πρωτοβουλία EUCOTTON μετέφερε ένα σαφές μήνυμα στους καταναλωτές και στους επαγγελματίες της μόδας/κλωστοϋφαντουργίας: Το ευρωπαϊκό βαμβάκι είναι ένα βιώσιμο και ποιοτικό προϊόν, το οποίο καλλιεργείται εδώ και πολλές γενιές στην Ευρώπη από χιλιάδες αγρότες με περιβαλλοντικό και κοινωνικό σεβασμό και πλέον με πλήρη ιχνηλασιμότητα.

Phygital Sustainabilty Expo Rome 2 • Στο προσκήνιο το ευρωπαϊκό βαμβάκι μέσω της επιτυχημένης εκστρατείας EUCOTTON • ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΓΗ Τα Νέα της Θεσσαλικής Γης

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε το 2022 από την Ευρωπαϊκή Συμμαχία Βάμβακος (ECA), φορέας ο οποίος περιλαμβάνει ολόκληρη την αλυσίδα βαμβακιού σε Ελλάδα και Ισπανία, τις δύο χώρες που συγκεντρώνουν το 100% της Ευρωπαϊκής παραγωγής. Με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι δράσεις επικοινωνίας των τριών ετών επικεντρώθηκαν σε Ελλάδα, Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία.

Για την όσο δυνατόν ευρύτερη προσέλκυση κοινού, σημαντικό μέρος της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε ψηφιακά, με τη δημιουργία εμπλουτισμένης ιστοσελίδας σε 6 γλώσσες και έντονη παρουσία σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Linkedin), τα οποία προσέλκυσαν αθροιστικά περισσότερους από 20.000 ακόλουθους. Ταυτόχρονα, περισσότεροι από 7,4 καταναλωτές και επαγγελματίες προσεγγίστηκαν μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και συνεργασία με περισσότερους από 200 influencers στις χώρες-στόχους.  Παράλληλα, διακινήθηκαν 30 δελτία τύπου και δημοσιεύθηκαν περισσότερα από 730 άρθρα για το EUCOTTON, τα οποία προσέγγισαν περίπου 158 εκατ. Ευρωπαίους, υπερβαίνοντας κατά πολύ τους αρχικούς στόχους αποτελεσμάτων της εκστρατείας κατά την έναρξή της.

kilkis • Στο προσκήνιο το ευρωπαϊκό βαμβάκι μέσω της επιτυχημένης εκστρατείας EUCOTTON • ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΓΗ Τα Νέα της Θεσσαλικής Γης

Έμφαση δόθηκε επίσης και στις διαφημίσεις έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, με 20 περιοδικά σε 5 χώρες (αναγνωσιμότητα: 500.000 άτομα) και έξι ψηφιακές εκστρατείες σε συνεργασία με επιφανείς ομίλους δημοσιογραφίας μόδας όπως Elle, HarpersBazaar, ElleDecoration οι οποίες κατάφεραν να φτάσουν αθροιστικά σε περισσότερες από 28 εκατομμύρια εμφανίσεις.

Πέρα όμως από την εκστρατεία προώθησης προς το γενικό κοινό, ουσιαστική ήταν η προσέγγιση των επαγγελματιών με περισσότερες από 25 εκδηλώσεις στις πέντε χώρες, συμπεριλαμβανομένων τόσο εκείνων που διοργανώθηκαν από το EUCOTTON σε Σεβίλλη, Θεσσαλονίκη, Μιλάνο, Μόναχο και Παρίσι όσο και αυτές στις οποίες συμμετείχε είτε ως σπόνσορας είτε ως εκθέτης, όπως η έκθεση MunichFabricStart, το MediterraneanCottonRoads, το BremenCottonConference, η RomePhygitalSustainabilityExpo, η GenovaJeansWeek κόκ.

Munich Fabric Start • Στο προσκήνιο το ευρωπαϊκό βαμβάκι μέσω της επιτυχημένης εκστρατείας EUCOTTON • ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΓΗ Τα Νέα της Θεσσαλικής Γης

Τα σεμινάρια και οι συναντήσεις Β2Β που διοργανώθηκαν αποκλειστικά από το EUCOTTON προσέλκυσαν περισσότερους από 500 επαγγελματίες προερχόμενους από τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς οίκους μόδας και υφασμάτων, ενώ συνολικά 10 σεμινάρια για περισσότερους από 200 φοιτητές μόδας δημιούργησαν μια δημιουργική συνεχή συνεργασία με ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα στις πέντε χώρες.

Σημαντική επίσης δράση και η υλοποίηση δύο ταξιδιών εξοικείωσης (famtrips) κατά τα οποία φιλοξενήθηκαν σε Ελλάδα και Ισπανία εκπρόσωποι από σημαντικές εταιρείες μόδας προκειμένου να επισκεφθούν τις καλλιέργειες βάμβακος και τις τοπικές εγκαταστάσεις επεξεργασίας, γνωρίζοντας από κοντά τους παραγωγούς πίσω από τον επονομαζόμενο λευκό χρυσό της Ευρώπης.

parisi 1 • Στο προσκήνιο το ευρωπαϊκό βαμβάκι μέσω της επιτυχημένης εκστρατείας EUCOTTON • ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΓΗ Τα Νέα της Θεσσαλικής Γης

Η τελευταία δράση κατά το κλείσιμο της τριετούς καμπάνιας πραγματοποιήθηκε με την επίσκεψη εργασίας της ECA στο Παρίσι για την υλοποίηση ενημερωτικής εκδήλωσης στις 10 Δεκεμβρίου, η οποία προσέλκυσε περισσότερους από 100 επαγγελματίες υψηλού προφίλ και αγοραστικής δύναμης. Παράλληλα, διοργανώθηκαν b2b συναντήσεις με επιχειρήσεις και φορείς μόδας.

Η αποστολή του EUCOTTON περιελάμβανε τον κ Αντώνη Σιάρκο, Πρόεδρο ΔΣ ECA, τον κ Δημήτρη Πολύχρονο από την Κλωστοϋφαντουργία Ναυπάκτου ΑΕΒΕΕ, τον κ. Ευθύμιο Φωτεινό, Πρόεδρο της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Βάμβακος, τον κ Βασίλη Μάρκου από τη ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ, τον κ. Γιώργο Ουσουλτζόγλου από την GP Cotton ΑΕ και τον κ. Josep Artigas, Πρόεδρο του Ισπανικού Κέντρου Βαμβακιού (Centro Algodonero Nacional).

parisi 3 • Στο προσκήνιο το ευρωπαϊκό βαμβάκι μέσω της επιτυχημένης εκστρατείας EUCOTTON • ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΓΗ Τα Νέα της Θεσσαλικής Γης

Όλες αυτές οι προσπάθειες κατάφεραν να επαναφέρουν το ευρωπαϊκό βαμβάκι στον πρωταγωνιστικό ρόλο που του αξίζει ως βιώσιμη, κοινωνικά υπεύθυνη και ποιοτική πρώτη ύλη. Ένα βαμβάκι που προέρχεται 100% από μη γενετικά τροποποιημένους σπόρους και το οποίο, χάρη στη νέα πρωτοβουλία ιχνηλασιμότητας EUCOTTON, παρέχει στους επαγγελματίες και τους καταναλωτές απόλυτη βεβαιότητα για την προέλευσή του.

parisi 2 • Στο προσκήνιο το ευρωπαϊκό βαμβάκι μέσω της επιτυχημένης εκστρατείας EUCOTTON • ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΓΗ Τα Νέα της Θεσσαλικής Γης

Σύμφωνα με τον πρόεδρο τηςECA, Αντώνη Σιάρκο, η εκστρατεία σημείωσε επιτυχία σε ευρωπαϊκό επίπεδο, βοηθώντας έτσι τον τομέα του βαμβακιού να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά του στο επαγγελματικό κοινό και τους καταναλωτές. Αυτό θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να σημειώνουμε πρόοδο στο μέλλον, προκειμένου να μετατρέψουμε το ευρωπαϊκό βαμβάκι σε brandname για τους ευρωπαϊκούς οίκους μόδας και κλωστοϋφαντουργίας“.

Με την ολοκλήρωση των δράσεων προώθησης σε Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Γερμανία τη σκυτάλη παίρνουν οι Σκανδιναβικές χώρες όπου, με επικεφαλής τη Διεπαγγελματική Οργάνωση Βάμβακος, η πρωτοβουλία EUCOTTONθα πραγματοποιήσει δράσεις ενημέρωσης και προώθησης για επαγγελματίες και καταναλωτές.

Phygital Sustainabilty Expo Rome 2 1 • Στο προσκήνιο το ευρωπαϊκό βαμβάκι μέσω της επιτυχημένης εκστρατείας EUCOTTON • ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΓΗ Τα Νέα της Θεσσαλικής Γης

Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: eucotton.eu.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΒΑΜΒΑΚΟΣ

Η Ευρωπαϊκή Συμμαχία Βάμβακος (ECA) είναι μια ένωση ευρωπαϊκού επιπέδου που δημιουργήθηκε από την ενεργό συνεργασία των παραγωγών βαμβακιού και των βιομηχανικών ενώσεων στις ευρωπαϊκές χώρες παραγωγής. Ιδρυτικά μέλη της Συμμαχίας είναι οι Διεπαγγελματικές Οργανώσεις, η Βιομηχανία και οι Σύνδεσμοι Παραγωγών στην Ελλάδα και την Ισπανία, συγκεντρώνοντας το 100% του τομέα του βαμβακιού στην Ευρώπη. Συνδεδεμένο μέλος της είναι η EUROCOTON, η ευρωπαϊκή ομοσπονδία βαμβακοβιομηχανιών και συναφών βιομηχανιών κλωστοϋφαντουργίας στις Βρυξέλλες.

Workshop NABA Milan • Στο προσκήνιο το ευρωπαϊκό βαμβάκι μέσω της επιτυχημένης εκστρατείας EUCOTTON • ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΓΗ Τα Νέα της Θεσσαλικής Γης

Η εκστρατεία EUCOTTONυλοποιείται από την ECA με στόχο την αύξηση της προβολής του ευρωπαϊκού βαμβακιού και την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα βιώσιμα και ποιοτικά χαρακτηριστικά του στις ευρωπαϊκές αγορές-στόχους. Μέσω αυτής της εκστρατείας, η ECA στοχεύει στα εξής:

  • Αύξηση της ευαισθητοποίησης για την παραγωγή βαμβακιού στην Ευρώπη
  • Αύξηση της ζήτησης για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα που παράγονται από ευρωπαϊκό βαμβάκι
  • Ενημέρωση των καταναλωτών και των επαγγελματιών εμπόρων σχετικά με την υψηλή ποιότητα του ευρωπαϊκού βαμβακιού, τα στάδια παραγωγής και τη δημοτικότητά του στην παγκόσμια αγορά.

Εκστρατεία που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο του κανονισμού (ΕΚ) 1144/2014 – Enjoyit’sfromEurope.

Κ. Παλαμά 4
Φαλάνη Λάρισας, ΤΚ 40011

info@thessalikigi.gr

2413 019621

690 7662544

Αγροτικά Νέα Θεσσαλική Γη

Ιστοσελίδα αγροτικού ενδιαφέροντος, με ειδήσεις, ρεπορτάζ, αναλύσεις, για τους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής, από την καρδιά του Θεσσαλικού κάμπου και για όλη την Ελλάδα!

Αγροτικά Νέα Θεσσαλική Γη

Ιστοσελίδα αγροτικού ενδιαφέροντος, με ειδήσεις, ρεπορτάζ, αναλύσεις, για τους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής, από την καρδιά του Θεσσαλικού κάμπου και για όλη την Ελλάδα!

Κ. Παλαμά 4
Φαλάνη Λάρισας, ΤΚ 40011

info@thessalikigi.gr

2413 019621

690 7662544

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Εταιρεία: Αθανασιάδη-Χαρχαντή Χαραλαμπία

Νομική μορφή: Ατομική επιχείρηση

Διακριτικός τίτλος: Thessalikigi.gr site-tv-radio

Τίτλος: Thessalikigi.gr

Έδρα: Κ. Παλαμά 4 Φαλάνη Λάρισας, ΤΚ 40011

ΑΦΜ: 178527998

ΔΟΥ: Λάρισας

Τηλ. 2413019621 – 6907662544

e mail: info@thessalikigi.gr

Αρ.ΓΕΜΗ: 179409640000

Δικαιούχος του Domain name Thessalikigi.gr: Αθανασιάδη Χαρχαντή Χαραλαμπία

Νόμιμος εκπρόσωπος: Αθανασιάδη Χαρχαντή Χαραλαμπία

Διευθυντής/Διαχειριστής: Αθανασιάδη Χαρχαντή Χαραλαμπία

Διευθυντής σύνταξης: Χρήστος Αθανασιάδης

Η σελίδα είναι πλήρως συμμορφωμένη με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018,
σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L63).